Article written by admin

30 Responses

Page 1 of 1
  1. THE ORIGINAL MR.NEW YORK
    THE ORIGINAL MR.NEW YORK March 24, 2007 at 6:18 pm | | Reply

    im not sure i believe this~~~mr.new york

  2. Quanda ( Mr.Q's Dream Wife and WB's Blog Wife.)
    Quanda ( Mr.Q's Dream Wife and WB's Blog Wife.) March 24, 2007 at 6:23 pm | | Reply

    Refusing to talk about the Miss Jones interview is about right.

    But her allegely saying her breasts are too big is a SHOCKER. She appears to proudly show them off and seems happy with them.

  3. THE ORIGINAL MR.NEW YORK
    THE ORIGINAL MR.NEW YORK March 24, 2007 at 6:26 pm | | Reply

    does this guy know wht radio station it was~~~mr.new york

  4. steups
    steups March 24, 2007 at 6:26 pm | | Reply

    the shocker is my sending you an email without reply.
    Quanda, I can be very obnoxious when ignored..be warned.

  5. steups
    steups March 24, 2007 at 6:27 pm | | Reply

    No Mr NY…I found it strange he didn’t.
    Maybe he was in someone’s car or something.

  6. THE ORIGINAL MR.NEW YORK
    THE ORIGINAL MR.NEW YORK March 24, 2007 at 6:29 pm | | Reply

    well was it a rap station or pop and wht stations do he normally listen too~~~mr.new york

  7. Anonymous
    Anonymous March 24, 2007 at 6:47 pm | | Reply

    steups was she makeing fun of flav two

  8. steups
    steups March 24, 2007 at 6:53 pm | | Reply

    The Poddsip is up…go check it out.
    I’m leaving in a few minutes so let me know what’s wrong and WHAT’S RIGHT!

  9. steups
    steups March 24, 2007 at 6:54 pm | | Reply

    I never heard the interview Anon.

  10. Anonymous
    Anonymous March 24, 2007 at 6:56 pm | | Reply

    steups did you lost respect to new york now

  11. Anonymous
    Anonymous March 24, 2007 at 7:08 pm | | Reply

    IM SORRY BUT THAT INTERVIEW SOUND FAKE YOU CAN’T SAY SHIT LIKE THAT ON THE RADIO

  12. bhattipimpin88
    bhattipimpin88 March 24, 2007 at 8:49 pm | | Reply

    LOL for once I agree with her

  13. Anonymous
    Anonymous March 25, 2007 at 1:42 am | | Reply

    HA HA HA HA this is funny as hell so I hope that its true

  14. Bubo the Hater
    Bubo the Hater March 25, 2007 at 12:01 pm | | Reply

    Okay, maybe Hoopz does have foul breath. How gresh could Ny’s breath be when every other minute she is lighting up a cigarrette?

  15. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:10 pm | | Reply

    where is the guy that runs this blog and posted that article identify yourself

  16. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:11 pm | | Reply

    I heard the guy running this blog is a pedophile who molests little boys and likes to get teabagged by homeless men that don’t wash their balls. he’s also an assault waiting to happen…when and where bitch lets get this poppin

  17. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:13 pm | | Reply

    steups i GAVE YOU MY PERSONAL PHONE NUMBER BEFORE AND i OFFERED YOU THE CHANCE TO CALL AND SPEAK TO NEW YORK PERSONALLY BUT THIS POST GOES TOO FAR AND YOUR’E GONNA GET DEALT WITH WHERE ARE YOU

  18. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:14 pm | | Reply

    I TREAT A BITCH LIKE A BITCH WHERE IS THAT STEYUPZ DUDE I WANNA MEET HIM

  19. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:16 pm | | Reply

    i CHECK THIS BLOG DAILY FOR SHIT LIKE THIS AND i’M SITTING HERE WITH NEW YORK & SHES PISSED BUT NOT AS PISSED AS ME YOU BETTER START DOING PUSHUPS STAYUPS I HAVE BAIL MONEY FOR WHATS GONNA GO DOWN YOU WANNA BE FAMOUS LITTLE BOY

  20. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:17 pm | | Reply

    ITS BEEF STAYUPZ YOU HAD MY NUMBER YOU FUCKIN LIAR

  21. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:19 pm | | Reply

    HAHAHA ITS ON WHEN I FIND OUT WHO STAYUPZ IS I KNOW HES ON FACE BOOK AND HIS NAME IS RICHARD

  22. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:21 pm | | Reply

    YOU CLAIM YOUR FROM BROOKLYN BUT WHERE…YOU LIST GEORGE BUSH AS YOUR HEROON YOUR MYSPACE BUT HE KILLS WOMEN AND CHILDREN.. YOU WANT WAR BITCH?

  23. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:22 pm | | Reply

    I DECLARE WAR YOU CAN DELETE THESE COMMENTS BUT NOT WHATS GONNA HAPPEN TO YOU WHEN WE MEET

  24. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:25 pm | | Reply

    HAHAHA NAA I’M JUST KIDDING STEYUPZ BUT WOW WHAT A LAME POST!!! FORGET ABOUT THE OTHER EXCLUSIVE PICS i WAS GONNA SEND YOU THOUGH..I DON’T HAVE BEEF ITS NOT THAT SERIOUS

  25. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:29 pm | | Reply

    DUDE i’M NOT MAD I JUST WANTED TO SHAKE YOU UP.. I DO CHECK IN HERE EVERYDAY BECAUSE OF DUMB SHIT LIKE THIS..I UNDERSTAND IT’S EXCITING FOR YOU TO SPREAD PROPAGANDA DO GET SHIT STARTED AND YOUR PLAN IS TO GET THE OTHER GIRLS START TALKING SHIT ABOUT NEW YORK..THE SAD THING IS YOUR BLOGGERS BELEIVE ALL THIS FAKE SHIT.

  26. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:37 pm | | Reply

    NEW YORK IS LAUGHING SO HARD AT WHAT YOU GUYS WROTE BUT SHE WANTS TO KNOW WHO WOULD SAY THAT HEHE YOU GUYS ARE LIARS THAT WANT TO SPREAD LIES BECAUSE IT IS FUNNY HOW DOES PERIOD SMELL THE WRITER MIGHT BE FLASHING BACK TO HIS OWN MOTHER’S BLOODSCENT

  27. Ween
    Ween March 25, 2007 at 8:40 pm | | Reply

    LAME

  28. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:42 pm | | Reply

    LETS GET THIS POPPED OFF BEFORE THEY DELETE MY POSTS I WAS THE CLOSEST THING YOU GUYS HAD TO THE HBIC SHES SITTING HERE RIGHT NOW IN THE OFFICE PISSED OFF THAT YOU SCUMMERS RUNNING THIS BLOG SPREAD LIES LIKE THAT

  29. buckyblends
    buckyblends March 25, 2007 at 8:43 pm | | Reply

    NOT AS LAME AS THE NAME WEEN, THOUGH

  30. Ween
    Ween March 25, 2007 at 8:54 pm | | Reply

    umm – ok bucky blends

Please comment with your real name using good manners.

Leave a Reply